April 24th

Nu har jorden snurrat 16 hela varv för min del.
Vilken dag och vilka människor!
Ni gör en så glad

Har käkat en massa tårta och sånt hela dagen, varit i skolan och fått lite av min "gratisskol-önskelista" uppfylld. Den hängde fint på anslagstavlan tills det var time att ta ner den. En av mina önskningar var att få en ny lillebror och det fick jag. Lilla Pontus, hahaha. Och sedan lyckades jag också få ett par klackaskor för att bli längre än Ida. Vilka roliga människor jag känner!

24:e April är slut och nu börjar ett nytt år som kommer att innebära en hel del förändringar. Hoppas allt fortsätter som det är nu. även om saker ibland känns för bra för att vara sanna.

Nu har jag också beslutat att jag ska hinna göra två saker innan maj-månad är slut: En helg i gränsen och en resa till Västerås. Jag ska också till Umeå och Sundsvall på träningsläger respektive tävling

Det blir vad man kallar nästa prio.

Tack och bock.

Bilderna finns på bilddagboken!

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0