Back in tha skolbänk

Alla helger och lediga dagar är behövda just nu, eftersom jag är så jävla less på att prestera. Kan inte påstå att jag har någon energi kvar till att åstakomma någonting bra.

Dagens största händelse var att jag fick mitt förtjänade MVG på träningsprogrammet som jag slitit arselt av mig tillsammans med ett antal veckor. Det är skönt när det går upp, så hoppas jag har chans att höja mitt medelmåttiga idrottsbetyg.

image12

Träningsprogrammet blev 43 sidor och sög musten ur mig.

Idag har jag käkat hamburgare x2 med Matilda och Johanna, och på kvällen har jag tränat igen. Efter det plumsade jag hem med Arctic Monkeys i öronen. Imorgon blir det att hoppa i en isvak med bland annat Johan och Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0