En halv vecka bort

Då har det gått en halv vecka sedan jag kände mig stabil. Man har som inte riktigt fötterna på jorden när man stressar och panikpluggar, men det hjälps inte när man måste. Både O-kemiprovet och SO:n har gått hyfsat, så då är det bara att vänta på resultatet.

Men även om man inte riktigt hänger med har jag hunnit umgås och träna en del, även om det enda som funnits i tankarna har varit dedär jävla proven. Det är skönt att få släppa saker.

Idag ska jag träna småbarnen med Linn. Funderar lite på om vi ska köra irländsk julafton eller liknande lekar, ska försöka att inte komplicera det. För leken handlar praktiskt taget bara om att skratta.

Sen blir det kvällscafé med Pek(arisvinet)ka.

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0