Here comes the sun!!! Naaaaat

Det blir tungt och väldigt tråkigt att lämna Bolki i mitten på juni. Känner verkligen att jag trivs med de flesta just nu

Idag har vi åkt i gräsen.
Vädret var superdåligt,
stämningen jättebra.

Det var värt att åka måste jag säga.
Även om jag fick åka twintips 165cm

image31

På hemvägen körde vi bokstavsbingo.
Det tog sisådär en och en halv timme att köra bokstaven K, dvs lika länge som det tar att åka mellan gränsen och Kiruna.

och ni. Vi glömde kartong.

Bra dag med några av bolkis nior måste jag säga.

Imorgon fyller jag år för 16:e gången i mitt liv. Det bästa med det är att man har en orsak att umgås och äta gott hela dagen.

So deeply, so badly. Om en timme och fyrtiofem minuter förändras mitt liv kolosalt.

Ne, nu ska jag ta och köra lite hantlar och plankan eftersom att jag missade träningen idag. Sen blir det att duscha och sedan raka spåret i säng! tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0