I´m back on track

Det är ren och skär lycka att kunna ta vara på tid och faktiskt unna sig själv en lång omväg med musik i öronen en uppskruvad torsdagskväll såhär i April månad.

Våren har äntligen börjat sätta grepp här. Det känns så jävla bra. Det är värt att svettas en smula för att glömma hur hemskt det är att hacka tänder. Om solen fortsätter skina kanske jag till och med har asfalt på gatan lagom till 24:e april.

Träningen gick fint som vanligt, det är kul att kunna dela med sig av vad man själv lärt sig åren igenom. Det finns som en hel del idéer på lager, och vissa av barnen kan nå riktigt långt om de ligger i och är seriösa. Skulle vara roligt om man kunde hjälpa dem dit, eftersom det redan börjar kännas försent för en själv. Jag nöjer mig med DM-gulden.

________

image15

I helg fylls stugan av Svante och Herman.
Jag som hade hoppats på en lugn helg
med en jävla massa läsning och jäsning.

Måndag nästa.
Då också med Åsa, fyfan vad bra!

Well, fear enough!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0