Människor kan vara så sjuka

Jag vet att det är ohållbart och barnsligt att vara så optimistisk som jag är ibland.
Men man vill ju så gärna hoppas på det bästa.

Jag trodde djupt här inne att Engla fanns där ute någonstans, kanske gömd i en källare, kanske i en lastbil, ja - iallafall i livet. Jag längtar till den dagen då jag får sluta säga att människor kan vara så sjuka.

Hennes kropp har påträffats och mannen har erkänt ytterligare ett mord som skett under 2000-talets början. Undra vad som händer nu. Ett livstidsstraff på 12 år? Det är inte ett dugg konstigt att massmördare vill sitta sina år innanför svenska galler.

Det är så ynkligt det kan bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0