Mycket kan gå på tok en helg

Tillbaka hemma. Redo att färdigställa allt till min artikel. Så in i bomben skönt

I lördags när vi åkte upp i backen hann vi åka några åk innan jag skulle in på Off-pist-backen och slog över en stor snövall. Jag gjorde två kullerbyttor framlänges och jag var i riktigt fint skick.
Men inte min skida.
Så, nästan från björkistoppen fick jag ta mig ner till första liften på 1½ skida, upp för den och ner till barnbacken och upp med den liften. Riktigt besvärligt

Men jag bjöd min faster på många skratt iallafall. Men för tillfället har jag ingen konkret lösning som berättar vad jag åker i gränsen på onsdag!

Helgen var jättebra. Åkte bräda i gränsen idag. För det mesta hade vi tur med väder och vind. Släkt kan också vara bra sällskap. Hah, det där satt inte särskilt långt inne. Sug på den du!

image135image136
image137image138


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0