Ny vecka och nya planer

Skolveckorna har ständigt sina avbrott för fina dagar. På onsdag ska vi tillexempel till gränsen på frilufsdag och det är egentligen mycket mer än vad man begär. Det är guld att skolorna kan fixa sådana saker! Det var iallafall länge sedan jag minns att dagarna i skolan var tråkiga. Det känns så bra

9B rocks your pants off, you know

Jag ska njuta mer än jag plågas de sista veckorna med er.

Idag har jag ätit palt två gånger. Jag gillar inte palt, och speciellt inte till både lunch och middag. Men maten gör förstås inte dagen!

Nu ska jag snart börja ruscha upp mot träningen. Nu jäklar ska det seriösa stå vid min sida. Om några veckor åker vi tillexempel på träningsläger till Umeå. Då måste jag kunna visa upp att jag faktiskt kan. De dagarna blir garanterat jättefina.

Nä, fear enough. Jag hinner inte så mycket mer!

Kom och ät tårta på torsdag föresten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg också

2008-04-21 @ 21:29:53
URL: http://gretalovisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0