Tisdag

Att ha fredagskänslor på en tisdag är inte särskilt bra. Det betyder att man får det mycket tuffare när man väntar på dagar man tror att man redan upplevt.
Veckan kommer bli lång, och jag ser verkligen fram emot helgen!

Idag slutade vi redan vid elvatiden och innan det käkade vi fiskbullar till lunch. Detta kompletterade vi sedan med årets första mjukglass efter en del spelspelande.

Solen har visat sig idag och gatorna har börjat slaska rejält. Jag känner ingen sorg över det direkt, det känns mest bara skönt.

Idag har jag också hunnit med ett möte med ungdomsredaktionen. Det känns så befriande att snart vara färdig med artikeln och att jag redan har enkäten avklarad. Hoppas att Lars och Kjell blir nöjda så att jag får bidra med något till majnumret.


image17image18

Mjukglass är väl vad alla drömmer
om den 15 April varje år?

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0