Träningsverk och vanlig tisdag

Mycket att göra igen. Nästan lite för mycket om jag ska vara ärlig.

Man kommer till det där svåra ordet när man har för mycket att göra. Prioritera. Det skrämmer mig att göra bortval

Jag klämde in lite umgänge idag istället för att plugga engelska. Jag kan säga att det får en att må bättre och höjer en halvförstörd stämning ganska mycket! Även om det var lite onödigt eftersom det finns rätt mycket att göra. Måste nästan spika uppsatsbiten på engelskan för att bli nöjd!

Idag hann jag käka alldeles för mycket, pengarna får ben och löper ur fickorna. Men hann också köpa en TEAM-SPORTIA-tröja som jag har på mig just nu och aldrig känner för att ta av mig.

Imorgon blir det relaxdag! Till en början, mindestens. Gräsen 07:45 och sedan ska jag hjälpa till att baka här hemma, måste också träna, städa mitt rum och sedan gå på jakt efter en bild med Emma-Sofia :) allt löser sig!

tack för hjälpen allihopa!

Jag kommer alltid ha ett gott öga för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0