"bläääääää"

Jag hatar när jag inte lyckas koncentrera mig på vad jag håller på med. Helt otroligt! Jag som har tusen grejer att göra idag. Finns det inte en blogg att läsa så finns det plankor på väggen att räkna, böcker att iaktta och snor att dra in i näsan. Jag blir galen på mig själv!

Jag känner bara att att skriva är bläääää idag. Jag måste kunna samanställa allt idag, artikeln ska vara färdig. - Och läslig. Känner mig totalt talanglös sånahär dagar, då när man har för mycket att stå i. Noll inspiration! Hjärnan hänger bara med när någon ropar "maaaaaaat" på våningen ovanför. Att plugga är också blääääääää.

Coldplay är det enda som inte är bläääääääääääää.
och inte du heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0