Bright Eyes

Hungry for holiday
Nu sitter jag här med kvällens överblivna chips och njuter av världens bästa röst. Glädjen är ofattbar, stämningen underlig. Bright Eyes är ganska gripande. Man fastnar som med lugnet i stormen. Att säga något annat vore skam.

Har fått ett renstädat rum - tills det invarderades av nästa gäng. yey. Det blir att städa för min del imorgon.

Idag har jag fått skrubba bort all läsk som någon spillt under min säng när jag fyllde år. Kul att folk säger till! Sen satt min soptunna och mina lådor fast i geggan, så jag har fått kämpa med den under några hårda minuter.
Man känner sig bra när man förengångsskull lyckats få det rent. Ni ska bara veta.

Har tittat film idag, käkat mer och umgåtts.
Nya människor mår man också bra av.

Nu ska jag fortsätta att flyta i lugnet.

If you love something, give it away.
Jag spenderar resten av kvällen i hörlurarna.
Bright Eyes.

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, Bright Eyes.
Dialogue seemed rushed and wrong but the actors did their best, to lay some worth on every word. Like coffins dropped into the earth. The saddest sound I ever heard, we sang along. We sang it; take this weight away.

2008-05-12 @ 11:55:28
URL: http://inastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0