: )

Jahapp sa det bara så var man tillbaka i känslan för gamla vanor. Idag känner jag mig stolt och lyckad, för båda mina prov gick faktiskt helt okej. Fixade jag inte vg i musiken så gör jag bara uppgiften som höjer betyget! Svårare än så är det ju inte.  Är nöjd och svinglad, det var länge sen jag kände så.

Under dagarna som gått har jag nästan bott i böckerna. Men det har varit nödvändigt och ganska härligt att man lyckats tillslut. Nu har vi bara lite kvar i skolan, 4 prov och sedan ett arbete! Så skönt, snart är man klar.

Idag blir det såklart att plugga. Måste skriva klart min bokrecension och börja plugga på fysiken. Måste fixa betyget med tre bokstäver i det ämnet, och det ska jag ta mig fan göra! Jag och Linn ska träna barn idag också, och sedan ska vi träna själva.

Storpotäten var föresten nöjd med mitt jobb. Det gjorde mig glad för jag var så trött att jag aldrig trodde något skulle bli bra. Men där ser man.

Bye, bye Johnny,
bye, bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0