friday

Jag går igenom kort vad jag gjorde under gårdagen, som förövrigt var proppfull:

- Skola
- Jukkasbussen till Jukkas
- Fira Matilda med tårta, presenter och studsmatta
- Upp med Julias morsa
- Äta fyra små rätter med Ungdomsredaktionen på Nan King.
- Inez
- Dricka te med Ida och kompaniet.

weeeeeeeeho. Jag fick inte en minut över kan jag säga.

Idag cyklade jag till skolan 5 i åtta. Sju minuter senare var jag på g att springa mot Bilprovningen ensam. (Kondition is the shit!) Alla andra valde korta spåret vilket gör en deprimerad. Man ska ju brinna för att röra på sig när man mår bra av det!

Nu, några timmar senare sitter jag här. Har nyss kommit från rymd där jag varit med Emma-Sofia. Vi snackade med två rymdtjejer som ska spela huvudrollen i min artikel som ska vara inne innan dead-line på tisdag. Wehooooo igen.

Nu kommer Idan en sväng!
Ha så kul i Italy Krukan

image71


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0