Lördag

Idag har jag inte varit hemma många minuter. Vaknade och tog en jättefrukost på altanen och tänkte sedan ta ut bärbara datorn och sitta i solen. Men så långt hann jag inte. Efter en avklarad breakfast ringde Kristin och vi bestämde oss för att gå ut. Mötte sedan henne och Matilda vid skolan och spelade en rejäl brännbollsmatch. Vi lyckades faktiskt skrapa ihop 24 pers så kul blev det! Övrig tid har jag umgåtts och passat på att tömma hjärnan och fylla den med new stuff.

Under kvällen har vi nött GH hos Frida. Och nu sitter jag här.
Jag har sökt min plåtplånka sen jag kom hem och jag måste verkligen hitta den. Annars blir det inget gränsen för mig imorgon.

Lovet börjar ta slut. Sedan är det bara att rejsa på med skolan igen. Efter en såhär slapp månad med minst en oseriös dag i veckan! Nu har jag samlat mig ordentligt och är färdig för sista spörten. Får hålla ut och palla trycket!

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0