lördagsmorgonblogg

Slarvig bloggvecka det har varit, men äh. Livet tog inte slut denna gång heller!

Man mår bra när mycket händer, men när man också ligger på en nivå där man inte är alltför uppskruvad. Har iallafall hållt fötterna på jorden hela veckan, och ändå haft riktigt roligt.

I torsdags tränade jag och Linn småbarnen. Vår uppvärmning är värd att minnas. Handboll med en jättepilatesboll. Stay creative! Bollen flög och var lika stor som barnen själva, och det är kul att se att de har roligt.

Efter det gick jag ut och sprang runtom här i stan, det blev åtta kilometer! ganska långt för att vara jag en vanlig eftermiddag.

Igår var jag på tt större delen av kvällen. Mina artiklar i tt-tidningen var också med så kul att andra får ta del av dem. Vi lyssnade iallafall på en massa bra musik och så träffade jag såklart massa människor.

Hann också till Malin och umgicks med alla som var där, sen blev det nattstatoil ala 02:00.

Idag ska jag duscha och sedan blir det än mer tt. Bilder lär komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0