nattvirr

Ytterligare en dag har passerat. Det känns jobbigt att tänka att nu sitter man här igen.

"Mitt i natten" - gör ingenting. Jag borde sova och ta vara på morgontimmarna. Göra något vettigt - läsa och kanske röja upp i soptippen för en gångs skull.

De senaste dagarna har det varit märkbart att sommaren börjar tränga sig på. Temperaturen har stigit över 10 grader och det är skönt att kunna ta av sig jackan när man går ut.

Jag gillar människor just nu. Alla idéer och allt det vi gör tillsammans. Var skulle jag stått utan er egentligen? Jag har inte en aning.

Kiruna är heller inte fullt så tråkigt som det verkar. Fram till nu har det varit väldigt aktuellt att klaga på hur tomt allt är när ingetning någonsin förändras här, men jag har lyckats ändra mig. Vi sitter rastlösa då och då men vi gör det fan med stil och glädje

Nä. Nu ska jag göra vad man gör när klockan slagit ett.

Thanks for this

Kommentarer
Postat av: anneli

Det är sommar och det är det absolut bästa på året! ;)
Godnatt :)

2008-05-03 @ 01:27:43
URL: http://annelilinder.blogg.se
Postat av: Anna

åh, tack för din åsikt! :)

2008-05-03 @ 01:38:59
URL: http://rawgnar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0