Slutspörten!

Nu får jag bli hur trött jag vill. Jag ska fan visa att jag kan höja mig i minst 2 ämnen innan skolan slutar! Då ligger jag på 240p och då finns heller inget att vara orolig över!

Nu är vi på g igen - sista rycket kan man kalla det. Tänk att det är det här man jobbat för i nio år. Helt sjukt att känna så men.. nu är man äntligen där. Eller äntligen och äntligen.

Fick jordens jävla ångest när Carina slog på overheaden och började showa up vad som ska göras till grundskolan är utförd. När v.21 är slut har jag lyckats göra 5 prov på en vecka. Kanske med gott reslutat, nu ska jag ligga i.

Men vi får också en hel del roligt att se fram emot efter de här mardrömsveckorna - varandras sällskap, nikkaresan, grundenten och givetvis vakan. Sen kommer man till det man helst inte vill nämna. Så jag skippar att ens ta upp det.

Kör på nu allihopa.
Nu jävlar jagar vi betygen!
(det börjar bra med NP i matte imorgon..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0