tis

Idag har jag varit på stagga som vanligt. Knallat runt och sett det mina ögon alltid ser, vilket är lite långdraget. Blir less på Kirunas lilla utbud faktiskt, men har tur som ska åka till Luleå imorgon och spendera lite pengar.

Whatever. Idag har jag varit en sväng på Safari (Rost var stängt, enda anledningen) och sedan gick vi hem till mig och käkade. Och nu på kvällen tog jag cykeln ner till Inez, på det sprang hon och jag 7km. Blev inte ett dugg trött vilket var skönt, det enda som var jobbigt är de värkande öronen. Jag glömde nämligen mössan.

Kirunatidningen kom också idag och fakitkst min första artikel också. Lite konstigt att man redan är i mitten av maj och att detta var det första jobbet man gjorde, men har fakitkst skrivit för tt också, det är något att skylla på.

Over and out

Who'll take that first step?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0